Sybase Brand Color Bar
  blank
 
 
 
 
 

 
 
CLICK TO EXPAND NAVIGATION
CLICK TO EXPAND NAVIGATION
Rólunk > Kereskedelmi feltételek
 
 
 

Kereskedelmi feltételek

Általános irányelvek

Termékek átvételének módja:

A termékek átvétele - értesítést követően - alapesetben a Sybase Products Hungary Kft. irodájában (1031 Budapest, Záhony u. 7. - Graphisoft Park "C" épület) történik. Külön kérésre a megrendelő költségére megszervezzük a futár általi árukiszállítást. Amennyiben a termékek telepítése is a Sybase feladata (pl. szerver termékek esetében), az árut a telepítést végző kolléga is kiszállíthatja.

  • Szállítási határidő: a megrendeléstől számított 3 héten belül.
  • Fizetési határidő és a fizetés módja: 8 banki napon belül, átutalással.
  • Késedelmes fizetés: az áru, a teljes ellenérték kifizetéséig a Sybase Products Hungary Kft. tulajdonában marad.

A fenti feltételek egyedi megállapodás keretében módosíthatók!


A termékekhez kapcsolódó szolgáltatások

Telepítés:

Minden értékesített szerver termékhez - kivételt képez az SQL Anywhere Studio - 2 óra díjmentes telepítést biztosítunk. Más esetekben a konzultációs feltételek alapján vállaljuk a termékek helyszíni telepítését.

Sybase termékek verziókövetése - Update Subscription Program (USP):

A Sybase termékeihez opcióként kínálja a verzió előfizetést, melynek keretén belül a vásárló az érvényességi időn belül megjelenő friss verziókat a következő módokon kapják:

  • Fő verziók - tervező és fejlesztő eszközök esetén automatikusan, szerver termékek esetén kérésre
  • Alverziók - értesítést követően kérésre
  • Javító készletek - probléma esetén kérésre

Érvényesség kezdete, megújítás:

  • A verziókövetés a termékkel együtt, vagy annak átvételét követően legkésőbb 30 napon belül vásárolható meg.
  • A termékkövetés a termék átvételének napján indul és egy naptári évig érvényes.
  • Lejáratkor folyamatosan meghosszabbítható.
  • A termékkövetés szolgáltatás felfüggeszthető, ha a vevő a termékkövetés díját határidőre nem fizeti ki.
  • A Sybase a verziókövetés keretében nem garantálja, hogy az éves verziókövetési ciklus ideje alatt új verziót jelentet meg.

Terméktámogatás - Support

A Sybase termékeihez opcióként kínálja a Support szolgáltatást, melynek keretén belül a vásárló az érvényességi időn belül megjelenő friss verziókat díjmentesen kapja a fent leírtak szerint, valamint e-mailen történő segítségnyújtást vehet igénybe. A friss verziókra az USP-nél leírt szabályok az érvényesek. A Sybase termékek használata során felmerülő kérdések és problémák kezelésére (support), a Sybase Products Hungary Kft. support részleget üzemeltet, melynek segítségét elektronikus levélben lehet igénybe venni. Az általános terméktámogatás nem tartalmaz helyszíni szolgáltatásokat.

Egyedi Support szerződések

Lehetőség van egyedi support szerződés megkötésére. A részletek érdekében hívja a központi számunkat, vagy jelentkezzen a  e-mail címen.

Konzultáció

A Sybase és a megrendelő közötti szerződés, egyedi megállapodás, vagy szerződés alapján történő munkavégzés. Díjazása az érvényes árlista vagy egyedi megállapodás szerint történhet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Copyright 2010, Sybase Inc. - v 6.1 Nyitóoldal / Kapcsolat / Kereskedelmi feltételek / Adatvédelem / Etikai kódex Kövesse a Sybase-t